Jak kupować

Zakupy w sklepie Fiodo.pl to czysta przyjemność, brak komplikacjo i szybki czas realizacji. Wystarczy kilka chwil, aby kupić przepiękne wyroby.

 

  1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ- nie musisz się rejestrować

 

  • Jeśli decyzja została podjęta i masz na monitorze wybrany produkt- wystarczy nacisnąć

Dodaj do koszyka” . Produkt znajdzie się w koszyku, a Ty możesz w ten sam sposób robić dalej zakupy.

  • Po zakończeniu zakupów wybierz koszyk, zatwierdź ilość produktów, wybierz sposób dostawy i rodzaj płatności – wszystko to na jednym czytelnym formularzu.

  • Następnie wpisz poprawnie dane bilingowe (do faktury) oraz adresowe (do wysyłki jeśli są inne).

  • Możesz wpisać nam także swoje uwagi np. Prezent dla bliskiego i treść życzeń jakie dołączymy.

  • Sprawdź wszystkie dane i przejdź do „Potwierdzenia”. Po ostatecznym sprawdzeniu danych kliknij „Potwierdź” i w ten sposób Twoje zamówienie zostanie do nas wysłane, a Ty otrzymasz na podany e-mail wiadomość potwierdzająca złożenie zamówienia oraz wszystkie dane do przelewu. Jeśli wybrałeś opcje Płatność on-line system poprowadzi Cię już automatycznie.

  • Zamówienia można również składać telefonicznie - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 pod numerem telefonu 0 606 621 069 lub na e-mail info@fiodo.pl


 
 

 2. WARUNKI DOSTAWY

  

 

Wysyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Kurierem. Możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie firmy.

  • Dostępne są następujące formy dostawy:

    
      a) Przesyłka polecona priorytetowa – 8,5 zł
      b) Paczkomat InPost- 12 zł
      c) Przesyłka za pobraniem- 17 zł
      d) Przesyłka kurierska 14 zł
      e) Przesyłka kurierska za pobraniem- 18 zł
      f) Przesyłka zagraniczna UE list polecony- 16 zł
      g) Przesyłka zagraniczna poza UE list polecony- 16 zł

      



  • Wszystkie towary wysyłamy zawsze przesyłką poleconą priorytetową lub Kurierem.
    Towar zapakowany jest w koperty ochronne . W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem.
    Koszt przesyłki jest umieszczony na fakturze VAT lub paragonie.


  • W przypadku jeśli przesyłka nie dotrze do Państwa w ciągu 14 dni od daty nadania prosimy o informację. Wówczas dopiero możliwe jest rozpoczęcie procedury reklamacyjnej na poczcie. Po otrzymaniu od Poczty pisemnego potwierdzenia, że przesyłka nie została doręczona i zaginęła, zwracamy całą wpłaconą kwotę lub na życzenie Kupującego wysyłamy towar ponownie (jeśli jest dostępny).

 

3. FORMY PŁATNOŚCI

 

W naszym sklepie możesz płacić w następujący sposób:

  • przelewem na podane w mailu konto

  • płatnością on-line - przelew, karta, Blik
  • przy odbiorze paczki – opcja wysyłki za pobraniem

Na zapłatę oczekujemy 7 dni od daty złożenia zamówienia. W przypadku nieotrzymania zapłaty w ciągu 7 dni zamówienie zostaje anulowane.



4. TERMIN REALIZACJI

  • Wysyłek dokonujemy standardowo w ciągu 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

  • Przesyłek nie realizujemy w soboty i niedziele. Zastrzegamy sobie prawo dokonania wysyłki w terminie późniejszym niż podany w punkcie 1 (np. z powodów technicznych lub nagłego wyjazdu). Zawsze jednak informacja o niestandardowym terminie wysyłki znajdzie się w mailu wysłanym do Państwa przed zapłatą.

  • W uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia. W takiej sytuacji jeśli wpłynie zapłata za zamówienie, niezwłocznie zwracamy ją na konto Klienta.

  • Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości patrz Regulamin.

 

 

5. ZWROTY I REKLAMACJE

 

1. Istnieje możliwość zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. Wymogiem jest pisemne oświadczenie Kupującego. Zwrot towaru możliwy jest tylko wówczas, gdy towar jest kompletny, nieużywany, nie został w żaden sposób uszkodzony, ma oryginalne opakowanie i dołączony paragon lub fakturę. Gwarantujemy zwrot wartości zamówionego towaru przelewem na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy w ciągu 7 dni od otrzymania zwrotu towaru. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

 

2. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia w przypadku stwierdzenia wad otrzymanych towarów bądź niezgodności zawartości przesyłki z listą zamówionych przedmiotów. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia.

 

3. Zwrot reklamowanych produktów możliwy jest tylko po wcześniejszym kontakcie z nami. Koszty, związane z odesłaniem reklamowanego towaru, zwracane są po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dołączenie do odsyłanego towaru paragonu lub faktury oraz informacji o wadzie produktu.

 

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wysyłamy towar ponownie a jeśli jest to niemożliwe sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

5. Przesyłki odesłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

 

6. W przypadku nieuzasadnionego zwrotu towaru, Klient zostanie obciążony wszelkimi kosztami poniesionymi z tego tytułu.

 



 



6. GWARANCJA SATYSFAKCJI

 

  • Jeśli nasz produkt nie spełni twoich oczekiwań możesz bez podania przyczyny zwrócić go do nas w ciągu 10 dni od zakupu. Wymogiem jest wcześniejsze poinformowanie nas o tym mailowo bądź telefonicznie. Zwrot towaru możliwy jest tylko wówczas, gdy towar jest kompletny, nieużywany, nie został w żaden sposób uszkodzony, ma oryginalne opakowanie i dołączony paragon lub fakturę.

 

 

7. OPCJA PREZENT

 

Zamówioną na naszym sklepie internetowym biżuterię i dodatki zapakujemy w ozdobne opakowanie wraz z dedykacją. Informację o dedykacji proszę umieścić w uwagach do zamówienia oraz wpisać tam odpowiednią treść dedykacji. Prezent wyślemy pod wskazany przez Ciebie adres.

Teraz nie musisz chodzić godzinami po sklepach, aby znaleźć właściwy prezent, nie musisz martwić się w co i jak go zapakować oraz nie musisz stać w kolejce na poczcie, żeby taki prezent wysłać. MY ZROBIMY TO ZA CIEBIE.

Prezent możemy przesłać również Tobie, wtedy wręczysz go osobiście.

Udzielamy Państwu gwarancji zwrotu i wymiany zamówionych produktów w terminie 10 dni od daty jego otrzymania.